اجاره خانه و آپارتمان در ترکیه

اگر قصد سفر به استانبول ترکیه و اجاره سالیانه آپارتمان در این شهر را دارید در ابتدا باید بدانید که نرخ اجاره آپارتمان در شهر استانبول نسبت به دیگر شهر های ترکیه بیشتر است و به همان نسبت امکانات و شانس پیدا کردن شغل مناسب نیز بیشتر است. در ترکیه آپارتمان ها یا به قروش می رسند یا اجاره داده می شوند و روشی به نام رهن کردن ملک در ترکیه معنایی ندارد. همچنین نیاز به پرداخت ودیعه به عنوان پول پیش در این کشور ندارید و نسبت به شرایط آپارتمان که مبله یا خالی اجاره شود یک یا دومبلغ اجاره ماهیانه را به عنوان دپوزیت می پردازید. برخلاف ایران ، اجاره در ترکیه در ابتدای هر ماه گرفته می شود. لازم به ذکر است قیمت خانه در استانبول نسبت به ایران ارزانتر است وخرید آپارتمان یک خوابه در این شهر نسبت به منطقه از یک میلیارد تومان آغاز می شود.

سقف سبز با معرفی آپارتمان های اجاره ای در تمامی مناطق استانبول آماده خدمت رسانی به شما می باشد. برای کسب اطلاعات از آپارتمان های اجاره ای ، نرخ اجاره سالیانه و نحوه عقد قرار داد با مشاورین سقف سبز از طریق راههای ارتباطی تماس حاصل فرمایید. ما بهترین آپارتمان با مناسب ترین نرخ اجاره را به شما معرفی خواهیم کرد

اجاره ملک

اجاره روزانه آپارتمان در استانبول

اگرقصد سفر چند روزه به استانبول را دارید یا در استانبول زندگی می کنید و برای چند روز میزبان میهمان خود در این شهر هستید با اجاره روزانه آپارتمان در استانبول میتوانید در سهولت این کارکوشا باشید. البته لازم به ذکر است که از نظر قیمت اجاره روزانه به صرفه نیست که برای یک یا دونفر اقدام به اجاره آپارتمان کنید.

اجاره آپارتمان به صورت روزانه در استانبول و به خصوص در منطقه تقسیم تخصص ماست. ما با در دست داشتن واحدهای مبله در مرکزشهر و مناطق مختلف استانبول آماده ارائه خدمات اجاره روزانه آپارتمان به شما عزیزان خواهیم بود. امکان رزواجاره آپارتمان از ایران نیز برای شما میسر است. برای کسب اطلاعات و دریافت عکس های آپارتمان و نرخ اجاره روزانه با مشاورین ما از طریق راههای ارتباطی در تماس باشید. سقف سبز اوقات خوشی در سفر به استانبول را برای شما مهیا خواهد کرد.

آیا میتوان در ترکیه خانه رهن کرد؟

در کشور ترکیه ملک یا اجاره داده میشود یا به فروش می رسد و چیزی به نام رهن کردن ملک برای یک سال وجود ندارد. تنها یک ماه اجاره به عنوان دپوزیت برای اجاره ملک از شما گرفته میشود.

آیا می توان با اجاره ملک اقامت دریافت کرد؟

طبق آخرین قوانین کشور ترکیه ، با اجاره ملک در این کشور شما فقط یک بار قادر به دریافت اقامت سالیانه هستید و در تاریخ اتمام اقامت دیگر از طریق اجاره ملک به شما اقامت داده نمی شود.

هزینه های خرابی ملک بر عهده کیست؟

مستاجر در ترکیه باید همانگونه که خانه را تحویل میگیرد ، بازگرداند. اگر در زمان سکونت مستاجر خرابی به بار آید ، مستاجر ملزم به درست کردن آن است و به مالک هیچ ارتباطی ندارد.

آدرس دفتر ما در استانبول
https://saghfesabz.com/wp-content/uploads/2019/04/img-footer-map.png
Esentepe Mh. Harman 1 Sk. Harmanci Giz No:28 Sisli / Istanbul
با ما در ارتباط باشیدشبکه های اجتماعی
سقف سبزراه های ارتباطی
آدرس دفتر ما در استانبول
https://saghfesabz.com/wp-content/uploads/2019/04/img-footer-map.png
Esentepe Mh. Harman 1 Sk. Harmanci Giz No:28 , Sisli / Istanbul
با ما در ارتباط باشیدشبکه های اجتماعی

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت سان اند سندز می باشد

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت سان اند سندز می باشد