گواهینامه رانندگی بین المللی ترک

طبق مصوبه دولت ترکیه , تمامی مهاجرین و افراد دارای اقامت این کشور تنها تا شش ماه می توانند از گواهینامه رانندگی بین المللی خود در این کشور استفاده کنند و اگر مدت زمان اقامت آنها بیشتر از شش ماه است باید گواهینامه معتبر ترک تهیه و استفاده نمایند.

با توافقاتی که بین دو کشور ترکیه و ایران انجام شده ,شما به راحتی می توانید بدون رفتن به کلاسهای رانندگی و امتحان رانندگی گواهینامه خود را به گواهینامه ترک تبدیل کنید.

شما می توانید از گواهینامه ترک به صورت یک مدرک معتبر شناسایی استفاده نمایید. با توجه به تحریم های سالهای اخیر برای کشور ایران و ممنوعیت استفاده از مبادله های مالی جهانی , این مدرک ارزش زیادی برای استفاده ایرانیان می تواند داشته باشد. شما با این گواهینامه می توانید تائیدیه حسابهای کاربری سایت های جهانی در زمینه دریافت و پرداخت همانند سایت آمازون و ایی بی را انجام دهید. شما پس از افتتاح حساب در یکی از بانکهای این کشور می توانید اقدام به انجام این کار کنید و حساب کاربری فعال جهانی داشته باشید.

در این کشور گواهینامه رانندگی ترکی ارزشی همانند کارت ملی (کیملیک)دارد و برای انجام بسیاری از کار ها به جای کارت شناسایی می توان گواهینامه ترک ارائه داد.

گواهینامه بین المللی در ترکیه
bt_bb_section_top_section_coverage_image
گواهینامه بین المللی تا چه زمان اعتبار دارد؟

گواهینامه های بین المللی در کشور ترکیه تا شش ماه بعد از ورود شما به کشور ترکیه معتبر است و اگر قصد زندگی در کشور ترکیه را دارید بعد از این مدت باید نسبت به گرفتن گواهینامه ترک اقدام نمایید.

چگونه گواهینامه بین المللی ترک دریافت کنید؟

شما دو راه برای دریافت گواهینامه ترک در ترکیه دارید ، روش اول ثبت نام در کلاس های آموزش رانندگی وقبولی درآزمون میباشد و روش دوم تبدیل گواهینامه ایرانی شما به گواهینامه بین المللی ترک می باشد.

خدمات سقف سبزبرای دریافت گواهینامه چیست؟

سقف سبز با داشتن کادری مجرب و مسلط به زبان ترکی از صفر تا صد این مسیر همراه شما خواهد بود و تا زمان دریافت گواهینامه بین المللی ترکیه شما را یاری خواد داد. برای مشاوره با ما در تماس باشید.

نحوه دریافت گواهینامه ترکی

نحوه تبدیل و دریافت گواهینامه رانندگی ترکی را به طور کامل برای شما شرح میدهیم :

  1. برای شروع باید گواهینامه رانندگی خود را ترجمه رسمی به زبان ترکی نمایید. اگر ترجمه را به همراه خود ندارید می توانید از طریق اسکن و بارگذاری درسایت میخک این کار را انجام دهید و منتظر کد رهگیری باشید. تاییدیه توسط ایمیلی که از شما گرفته می شود به دست شما خواهد رسید. سپس به هر سفارت ایران در هر شهری که اقامت دارید بروید و گواهینامه ترجمه شده که به تایید سفارت و تایید کارت ملی خودتان رسیده است را دریافت کنید.
  2. وقتی ترجمه گواهینامه را در دست داشتید می توانید از طریق شرکت ما و یا تماس با شماره 199 اقدام به گرفتن وقت ملاقات از اداره نفوس در هرشهری که در آن ساکن هستید بکنید.
  3. شما با در دست داشتن کارت اقامت ترکیه به همراه کپی رنگی از هر دو طرف کارت , اصل گواهینامه ایرانی به همراه کپی رنگی از دوطرف آن , یک قطعه عکس پرسنلی پشت سفید و برگه ترجمه شده توسط سفارت در روز ملاقات تعیین شده به اداره نفوس جهت نوشتن درخواست مراجعه کنید. در اداره نفوس پرونده ای برای شما تشکیل می شود و در صورت استعلام و تایید مدارک ارائه شده از مراجع مربوط وارد مرحله بعدی میشوید.
  4. بعد از اینکه تاییدیه از اداره نفوس برای شما فرستاده شد که این امر حدود یک ماه طول میکشد شما می توانید مدارک زیر را حاضر و برای دریافت گواهینامه اقدام نمایید.
  • ترجمه رسمی مدرک تحصیلی
  • گواهی سلامت از مراکز درمانی و بهداشتی و تعیین گروه خونی
  • گواهی عدم سوء پیشینه در آن کشور
  • دو قطعه عکس
  • اصل و کپی کارت اقامت ترکیه
  • پرداخت فیش گواهینامه که درتمامی بانکها وجود دارد
  • پرداخت هزینه اداره پلیس

اگر شما تمامی این مراحل را به ترتیب انجام دهید گواهینامه ترکی شما بین 10 تا 15 روز کاری از طریق پست برای شما ارسال می شود. ما می توانیم شما را در سراسر این مسیر یاری کنیم. کافیست با ما تماس بگیرید

آدرس دفتر ما در استانبول
https://saghfesabz.com/wp-content/uploads/2019/04/img-footer-map.png
Esentepe Mh. Harman 1 Sk. Harmanci Giz No:28 Sisli / Istanbul
با ما در ارتباط باشیدشبکه های اجتماعی
سقف سبزراه های ارتباطی
آدرس دفتر ما در استانبول
https://saghfesabz.com/wp-content/uploads/2019/04/img-footer-map.png
Esentepe Mh. Harman 1 Sk. Harmanci Giz No:28 , Sisli / Istanbul
با ما در ارتباط باشیدشبکه های اجتماعی

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت سان اند سندز می باشد

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت سان اند سندز می باشد