مراکز تفریحی استانبول

 

استانبول یکی از زیباترین و محبوب ترین شهر های گردشگری جهان است. بر طبق آخرین آمار این شهر سومین شهره توریستی اروپا و دهمین شهر توریستی جهان از نظر تعداد گردشگر در سال می باشد . تنها چند شهر در جهان وجود دارد که این طور مورد توجه گردشگران جهان است . شهر استانبول با داشتن مراکز تفریحی و تاریخی بی شمار و داشتن دو فرهنگ آسیایی و اروپایی در خود باعث شده تا اگر بخواهید در مورد تمام جاذبه های تفریحی این شهر بنویسید می توانید یک کتاب چاپ کنید .سقف سبز سعی کرده است در این مطلب مراکزی را معرفی کند که از تفریحات در آن لذت ببرید . تقریبا همه گردشگران مناطق تاریخی مثل مسجد ایا صوفیه یا کاخ دلمه باغچه را می شناسند یا هر کسی که پا در استانبول بزارد میداند که میتواند سوار کشتی شود و از سفر دریایی لذت ببرد.

ما سعی کردیم در سقف سبز متفاوت تر عمل کنیم . با ما همراه باشید تا مراکز تفریحی این شهر زیبا را از نگاهی دیگر ببینیم و تفریحات بی نظیری را تجربه کنیم .

لیست مراکز تفریحی استانبول

آکواریوم استانبول

یکی از مراکز تفریحی بی نظیر در استانبول بازدید از آکواریوم استانبول با بیش از 1500 گونه آبزی و غیر آبزی می باشد . این مجموعه بزرگ و متنوع از 16 منطقه جغرافیایی در دنیا جمع آوری شده است و تجربه ای جالب و بی نظیر در شهر استانبول به شمار می رود . در این مجموعه از اعماق تنگه بسفر تا اعماق جنگل های آمازون را تجربه خواهید کرد و با آبزیان این جهان هستی آشنا خواهید شد . این آکواریوم بزرگ در دو طبقه و هزارو صد متر مربع ساخته شده است . علاوه بر این آبزیان در این مجموعه سینمای 5 بعدی و کافه های متعدد نیز وجود دارد و شما می توانید ساعت ها به تفریح و خوش گذرانی در این مجموعه بپردازید . این مجموعه در کنار مرکز خرید فلوریا واقع شده است و بعد از بازدید از این مجموعه می توانید سری هم به این مرکز خرید بزنید .

دلفیناریوم 

دلفیناریوم استانبول در منطقه ایوب در راستای شاخ طلایی واقع شده است و یکی از جذاب ترین و پرطرفدار ترین مراکز تفریحی در شهر استانبول می باشد . این پارک دلفین بزرگترین بزرگترین پارک سر پوشیده در اروپا به شمار می رود . در این مجموعه شما می توانید علاوه بر بازدید از دلفین ها ، با آنها شنا کنید و عکس بگیرید و یا حتی دلفین درمانی انجام دهید . در این مجموعه علاوه بر دلفین ها ، نهنگ سفید و فک شمالی و گراز دریایی نیز به چشم می خورد . این مجموعه در تمامی طول سال باز می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان خود می باشد . در این مجموعه نمایش شیرین کاری فک های شمالی ، حرکات ورزشی گراز های دریایی ، آواز خواندن نهنگ سفید و حرکات موزون دلفینها برای بازدید کنندگان به نمایش گذاشته می شود و در انتها می توانید با این موجودات زیبا عکس های به یاد ماندنی بگیرید .

 

خانه خون آشام در استانبول

بازی اسکیپ روم یا همان فرار از اتاق را که حتما می شناسید و با آن آشنایی دارید اما برای کسانی که ب این بازی آشنایی ندارند باید بگوییم که این بازی به طوری طراحی می شود که شما و همراهانتان در اتاقی در بسته حبس می شوید و باید با استفاده از حل معما و استفاده از ابزار داخل اتاق سعی در بیرون رفتن از این اتاق نمایید . در شهر استانبول خانه ای درست شده به سبک بازی فرار از اتاق با طراحی و دکور خون آشام ، که شما باید به ترتیب بازی در آن پیش بروید خانه خون آشام در استانبول یکی از مراکز تفریحی متفاوت با رنگ و بوی ترس می باشد و اگر از دسته کسانی هستید که دوست دارید مقدار بالایی آدرنالین را تجربه کنید حتما سری به این خانه بزنید .

در خانه خون آشام اتاق های متفاوت با محیطی تاریک و ترسناک و پر از خون آشام و اشیاء عجیب و غریب طراحی و ساخته شده است . شما با حل معماها و استفاده از ابزار داخل اتاق باید از اینجا فرار کنید و به اتاق بعدی بروید البته فضای ترسناک و خون آشام های زنده مانع تمرکز شما خواهند بود .در استانبول بیش از دوازده خانه ترسناک وجود دارد که معروفترین آنها خانه خون آشام در خیابان تکسیم می باشد .

 

شهربازی اسفانبول یا ویالند سابق

شهر بازی اسفانبول یا همان ویالند سابق ، یه مجموعه تفریحی خیلی وسیع با امکانات زیاد است که شما به همراه خانواده یا دوستان می توانید یک روز کامل را صرف آن کنید و از تفریحات این شهر بازی لذت ببرید . این شهر بازی دارای 3 بخش کودکان و بزرگسالان و تفریحات خانوادگی می باشد . چرخ فلک و ترن هوایی ، آبشار خروشان و تونل وحشت ، سایربازیها و سینما در این مجموعه طراحی شده است . در کنار بازیها شما مبتوانید از امکانات مراکز خرید و پارک ، مراکز نمایش و موسیقی ، رستوران ها و کافه ها استفاده نمایید . این شهر بازی همه روزه باز و آماده پذیرا بودن میهمانان خود می باشد . شما با ورود به شهر بازی می توانید از سرویسهای رایگان همچون وای فای و کمد قفل دار نیز استفاده نمایید . برای تجربه یک روز پر از هیجان و لحظه های شاد در کنار خانواده یا دوستان حتما به این شهربازی سری بزنید .

 

مجموعه تفریحی فورستانبول یکی دیگر از مراکز تفریحی استانبول

مجموعه فورستانبول یکی دیگر از مراکز تفریحی استانبول است که به صورت یک پارک ماجراجویی طراحی شده و شما می توانید با خانواده یا دوستان از این ماجراجویی ها در این پارک لذت ببرید . این پارک برای تمام سنین مناسب است و مساحتی در حدود 7 کیلومتر مربع در دل طبیعت را به خود اختصاص داده است . شما در این پارک با فعالیتهای بدنی در کنار بازی و سرگرمی سرو کار دارید و تجربه ای جالب برای شما خواهد بود . شما در این پارک می توانید بلزی های متعددی را مانند زیپ لاین ، پینت بال و تیر اندازی با کمان و همینطور فعالیتهای بدنی مانند راه رفتن بر روی طناب  و پل های چوبی را تجربه کنید و همزمان از طبیعت زیبای این مجموعه لذت ببرید . این مجموعه به غیر از دو شنبه ها تمامی هفته بازمی باشد و آماده ارائه خدمات به مشتریان خود است .

در این مجموعه شما می توانید از امکانات رفاهی مثله کافه و رستوران نیز استفاده کنید . این مجموعه بزرگ در منطقه چکمه کوی استانبول قرار دارد .

 

پارک آبی آکوا مارین در استانبول

پارک آبی آکوا مارین بزرگترین پارک آبی استانبول می باشد که دارای 17 سرسره بزرگ و 15 ورزش آبی متنوع ، استخر موج وسیع و زمین بازی برای کودکان است . بازیهای مهیج و جالب این مجموعه برای تمامی سنین آزاد می باشد . بازی سقوط در داخل سرسره این پارک آبی ، طولانی ترین سرسره در قاره اروپا می باشد و تجربه ای هیجان انگیز برای شما به همراه خواهد داشت . این پارک آبی و تفریحی در فضایی روباز ساخته شده است و به همین دلیل فقط در ماههای خاصی از سال فعالیت دارد . معمولا این مجموعه از اول بهار تا آخر شهریور ماه باز است .

پارک آبی آکوامارین در نزدیکی دریای مرمره و پشت فرودگاه آتاتورک قرار دارد . علاوه بر ورزش های آبی شما می توانید از امکاناتی مثله رستوران وفست فود و کافه به همراه موسیقی زنده استفاده نمایید و اوقات خوشی را در کنار خانواده یا دوستان رقم بزنید .

 

پارک برفی توریوم 

پارک برفی توریوم یک مجموعه برفی سرپوشیده مباشد که می توانید ازامکانات و بازیهایی مثله سرسره برفی ، اسکی رو برف و تیوب سواری بر روی برف استفاده نمایید و لذت ببرید . این مجموعه در تمامی فصول باز می باشد و آماده ارائه خدمات به مشتریان خود است . در هنگام ورود به این پارک تجهیزات و معروف شال و کلاه کنید و به این مجموعه بروید . این پارک برفی در منطقه اسنیورت استانبول واقع شده است و در تمامی ایام هفته باز می باشد .

 

لگولند دیسکاوری سنتر یکی از جذاب ترین تفریحی استانبول

در واقع یکی از بهترین و جذاب ترین تفریحاتی که برای کودکان در شهر استانبول در نظر گرفته شده ، بازیدر دنیای لگوهای جالب و هیجان انگیز و متنوع در لگولند است . بازی در این مجموعه برای کودکان 3 تا 10 سال در نظر گرفته شده است . این مجموعه دارای 15 زمین بازی بزرگ می باشد و بخش های زیادی با استفاده از لگو ساخته شده است . بخشی که بیشتر از همه جلب توجه می کند مینی لند این مجموعه است . در این قسمت بناهای معروف دنیا و ترکیه را با استفاده از لگو بازسازی کرده اند و بیش از یک میلیون لگو در ساخت مینی لند استفاده شده است . این مجموعه دارای رستوران و کافی شاپ با طراحی لگو و اسباب بازی می باشد . در صورت تمایل می توانید از مغازه لگو فروشی در لگولند اقدام به خرید لگو های متنوع نمایید . این مجموعه تفریحی در محله بایرام پاشا در مرکز خرید فروم واقع شده است . ساعت کار این مجموعه از 10 صبح تا 7 بعد از  ظهر می باشد البته آخرین پذیرش ساعت 5:30 بعد از ظهر انجام می شود و همه روزه پذیرای شما می باشد .

 

ژوراستیک لند

ژوراستیک لند یکی از مراکز تفریحی در استانبول می باشد و برای علاقه مندان به دنیای دایناسورها یک تجربه عالی و به یاد ماندنی می باشد .در این مجموعه انواع دایناسورهای ما قبل تاریخ بازسازی شده اند و شما می توانید تمامی گونه های این جانوران منقرض شده را از نزدیک مشاهده کنید .در کنار این دنیای عجیب برای بازدیدکنندگان تفریحات جالبی در نظر گرفته شده است . تفریحات و امکاناتی مثله سینمای 6 بعدی ، آزمایشگاه برای یادگیری ، سالن نمایش انیمیشن ، محل بازی ، کافه رستوران و فروشگاههایی برای فروش اجناس نیز برای شما در نظر گرفته شده است . این مجموعه در منطقه بایرام پاشای استانبول قرار دارد و همه روزه آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد .

 

اسلان پارک یا پارک شیر ها، آخرین مورد از مراکز تفریحی استانبول

این  پارک در منطقه توزلا در استانبول یک مجموعه بزرگ ، تشکیل شده از شهر بازی ، پارک شیر ها ، پارک کرو کودیل ها ، آکواریوم ، مراکز خرید و رستوران می باشد  و به دلیل معروف بودن شیر ها به اسلان پارک توزلا معروف شده است . اسلان پارک یا همان پارک شیرها پر از تجربه های جالب و هیجان انگیز است . در این پارک شما می توانید انواع شیرها و ببر ها و درندگان از سایر نقاط جهان را مشاهده کنید . در آکواریوم این مجموعه کروکودیل هایی به طول 4 متر وجود دارد و شما می توانید از نزدیک تمامی این موجودات زنده را ببینید . همچنین در کنار پارک شیر ها شهر بازی توزلا واقع شده که با داشتن یک ترن هوایی 360 درجه زبانزد خاص و عام شده است . مرکز خرید توزلا نیز در این مجموعه اکثر برند های ترک و بین المللی را در خود جای داده است . در این مرکز خرید رستوران ها و کافه های متعددی وجود دارد که معروفترین این کافه ها استار باکس است .

 

وحرف آخر

سقف سبز با انتشار این مطلب سعی کرده گوشه ای از تفریحات متفاوت در این شهر را برای شما جمع آوری کند . شهر استانبول یک شهر توریستی با جاذبه های تفریحی ، تاریخی و طبیعی بی نظیر است و برای هر سلیقه ای در این شهر جاذبه های تفریحی وجود دارد . اگر به دنبال تفریح خاصی در استانبول هستید با مشاورین ما در تماس باشید . ما در اطلاع رسانی به شما عزیزان پیش قدم هستیم و شما را راهنمایی خواهیم کرد . از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

سقف سبز

نظر بدهید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

آدرس دفتر ما در استانبول
https://saghfesabz.com/wp-content/uploads/2019/04/img-footer-map.png
Esentepe Mh. Harman 1 Sk. Harmanci Giz No:28 Sisli / Istanbul
با ما در ارتباط باشیدشبکه های اجتماعی
سقف سبزراه های ارتباطی
آدرس دفتر ما در استانبول
https://saghfesabz.com/wp-content/uploads/2019/04/img-footer-map.png
Esentepe Mh. Harman 1 Sk. Harmanci Giz No:28 , Sisli / Istanbul
با ما در ارتباط باشیدشبکه های اجتماعی

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت سان اند سندز می باشد

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت سان اند سندز می باشد